RSS

picture

That's me (?) - Sagrida

írta: Sagrida ; 2009.12.29. 07:45

Hello everybody!! :)

Elvileg most be kellene mutatkoznom, de szerintem ezt a részét vagy kihagyom a dolognak, vagy ennek a gondolatsornak a végére teszem :)
Kezdjük először is egy kis történelemmel... a sztori az idők kezdetéig nyúlik vissza, amikor még kipihent voltam és kihivásoktól mentes. Mindez kb. 8-9 órával ezelőtt kezdődhetett, amikoris elkövettem azt a nagy hibát, hogy felmentem msn-re. Ekkor kedves amerikába menekült magyar friend-em közli velem, hogy csinált egy videoblogot amit együtt fogunk szerkezteni. Ez még igy rendben is van, attól eltekintve, hogy mind a blogolásban, mind a videoszerkesztésben laikus vagyok. Mondom sebaj, megint tanulok valami újat. A következő mondatban már a feladatom is le volt írva: holnapra csinálj egy bemutatkozó videót :D hát jó, fél éjszaka ezen munkálkodtam, bevezettem magam a videokészítés rejtelmeibe és ismerkedtem a blog oldalakkal, reggel 6ra már be is fejeztem mindent, az egyetlen dolog ami hátramaradt, hogy egy kicsit bejárjam Pestet, mondván, legyünk igényesek, készítünk gyorsan pár felvételt a városról :). Már reggel volt, másfél napi ébrenlát után gondoltam már úgyis mind1, elmentem pancsizni. Mire visszaértem, kedves barátom kialudta magát addigra, de mivel Amerikában ilyenkor éjszaka van, és az energia levezetésének lehetőségei ilyenkor korlátozottabbak, eszébe jutott, hogy írhatnánk bemutatkozást az új oldalunkra ... nos, úgy hiszem, hogy ezzel meg is volnánk, bár szerintem ő nem pont erre gondolt :D
De csak, hogy az ő vágyai se maradjanak kielégitetlenül, egy pár info, avagy gondolat rólam (néhányat közülük lehet, hogy majd a videoban is megemlítek):
A korom jelenleg nem publikus, mivel nő vagyok, és tegyünk eleget az illemnek :) Szóval ne is kérdezzétek :D
Fentebb említettem, hogy Pesten élek, így már ezen is túl vagyunk, igen-igen...
hm... az utóbbi két évben előszeretettel ingázom Anglia és M.o. között azon töprengve, hogy hova vezessen legközelebb az utam, de mostmár biztos valami egzotikus helyre megyek, ahol normális az időjárás :D Nem tudok sokáig se egyhelyben, sem egy országban megmaradni, a változatosság-igényem a toppon van :) Ennek köszönhetően nem panaszkodhatok az életemmel kapcsolatban :) De ezek már nem publikusak, érthető okoból XD        
Én itt most be is fejezném, nehogy vkinek pszichikai károsodást okozzak az unalommal :D További infokat esetleg később még megosztok, egyszer, majd ha ébren is leszek :D
u.i.: Hogy kicsit komolyabbra fordítsuk a szót, mivel én is éltem külföldön huzamosabb ideig, úgy hiszem, hogy a blogunk alapjában véve tényleg erre a témára fog épülni, és a félreértéseket elkerülve összehasonlítások fognak max. előfordulni az országok rendszerei és életminőségei között mind negatív, mind pozitív oldalról, nem pedig a fejlettebb országok istenítése lesz a téma :) De ha rajtam múlik, lesz itt minden ami szem-szájnak ingere :D
3 Comments : anglia amerika magyarország külföld everybody összehasonlítás sagrida

Trackback address for this post::

https://ennyikell.blog.hu/api/trackback/id/tr501629783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadi - ennyi kell.. Admin 2009.12.29. 07:50:12

Hat nem furcsa, hogy en elek az USA-ban es Sagrida irja angolul a blogbejegyzesenek egyes reszleteit?

Sagrida 2009.12.29. 08:27:16

Nos, azért mert jelen pillanatban nem angol nyelvterületen élek, attól még napi szinten használom én is a nyelvet :)

vadi - ennyi kell.. Admin 2009.12.30. 15:26:02

En legszivesebben Paris Hilton nyelvet hasznalnam napi rendszeresseggel.. :P

Looking for something?

Search - ennyi kell.. blog

Admin Information

vadi.

süti beállítások módosítása